Protokół nr ....
z dnia ...................
odzysku materiałów z demontaży i rozbiórek budowlanych
i kwalifikacji odpadów
Komisja w składzie :
1. ................................................... - kierownik budowy - przedstawiciel Wykonawcy
2. ................................................... - inspektor nadzoru inwestorskiego
3. ................................................... - przedstawiciel właściciela obiektu/Inwestora
4. ................................................... - ……………………..................................
Dot. umowy nr ............. z dnia .................. dot. wykonania robót budowlanych/budowy/zadania p.n. „………………………………………..”
1. Wykonawca wykonał przewidziane w dokumentacji prace demontażowe i rozbiórkowe obejmujące następujące elementy obiektu, urządzenia i materiały:
Lp. |
Rodzaj materiału |
J.m. |
Ilość |
Kwalifikacja |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Kwalifikacja odzysku według kategorii :
O - wartość odpadu budowlanego, do utylizacji,
Z - wartość złomu, do punktu skupu złomu,
ZU - złom użytkowy, do ewentualnej odsprzedaży,
MU - materiał użytkowy do ponownego wbudowania w obiekcie,
MM - materiał pełnowartościowy, zwrot na magazyn właściciela obiektu
3. Wykonawca jest/nie jest zobowiązany do usunięcia i utylizacji odpadów kategorii O oraz Z,
4. Wykonawca dokona ponownego wbudowania odzysku kategorii MU, po oczyszczeniu materiału, dostosowaniu do bieżących założeń i potrzeb oraz poddaniu niezbędnej konserwacji i uzupełnieniom w celu przywrócenia mu pełnej sprawności użytkowej.
5. Wykonawca dokona oczyszczenia i segregacji odzysku kategorii ZU oraz MM i przekazania go osobie odpowiedzialnej za prowadzenie gospodarki materiałowej właściciela obiektu/Inwestora/Zamawiającego.
6. Dodatkowe spostrzeżenia, zalecenia i uwagi Komisji:
7. Protokół sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego.
Podpisy Komisji:
1. ……………………………………….
2. ……………………………………….
3. ……………………………………….
4. ……………………………………….
Zatwierdzam protokół w przedstawionym stanie bez uwag/ z następującymi uwagami i zaleceniami:
Podpis kierownika jednostki
………………………………..
DO POBRANIA
Protokół odzyskania materiałów | |
Protokół do odzyskania materiałów |