Protokół nr ....

z dnia ...................

odzysku materiałów z demontaży i rozbiórek budowlanych

i kwalifikacji odpadów

 

Komisja w składzie :

1. ................................................... - kierownik budowy - przedstawiciel Wykonawcy

2. ................................................... - inspektor nadzoru inwestorskiego

3. ................................................... - przedstawiciel właściciela obiektu/Inwestora

4. ................................................... - ……………………..................................

Dot. umowy nr ............. z dnia .................. dot. wykonania robót budowlanych/budowy/zadania p.n. „………………………………………..

1.      Wykonawca wykonał przewidziane w dokumentacji prace demontażowe i rozbiórkowe obejmujące następujące elementy obiektu, urządzenia i materiały:

Lp.

Rodzaj materiału

J.m.

Ilość

Kwalifikacja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.      Kwalifikacja odzysku według kategorii :

O - wartość odpadu budowlanego, do utylizacji,

Z   - wartość złomu, do punktu skupu złomu,

ZU - złom użytkowy, do ewentualnej odsprzedaży,

MU - materiał użytkowy do ponownego wbudowania w obiekcie,

MM - materiał pełnowartościowy, zwrot na magazyn właściciela obiektu

3.      Wykonawca jest/nie jest zobowiązany do usunięcia i utylizacji odpadów kategorii O oraz Z,

4.      Wykonawca dokona ponownego wbudowania odzysku kategorii MU, po oczyszczeniu materiału, dostosowaniu do bieżących założeń i potrzeb oraz poddaniu niezbędnej konserwacji i uzupełnieniom w celu przywrócenia mu pełnej sprawności użytkowej.

5.      Wykonawca dokona oczyszczenia i segregacji odzysku kategorii ZU oraz MM i przekazania go osobie odpowiedzialnej za prowadzenie gospodarki materiałowej właściciela obiektu/Inwestora/Zamawiającego.

6.      Dodatkowe spostrzeżenia, zalecenia i uwagi Komisji:

 

 

 

 

7.      Protokół sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego.

 

Podpisy Komisji:

1.     ……………………………………….

2.     ……………………………………….

3.     ……………………………………….

4.     ……………………………………….

 

 

Zatwierdzam protokół w przedstawionym stanie bez uwag/ z następującymi uwagami i zaleceniami:

 

 

 

 

 

 

 

Podpis kierownika jednostki

 

 

………………………………..

 

 

 

DO POBRANIA
icon word Protokół odzyskania materiałów
Protokół odbioru gwarancyjnego Protokół do odzyskania materiałów

Please publish modules in offcanvas position.