PROTOKÓŁ ODBIORU WAD
UJAWNIONYCH W OKRESIE GWARANCJI i RĘKOJMI
robót budowlanych objętych umową nr ................. z dnia ........................
zadania p.n. ...................................................................................................................................
przeprowadzonego w ........................................ w dniu ............................. przez Komisję w składzie:
- Przedstawiciele Zamawiającego:
- ......................................................................................
- ......................................................................................
- .....................................................................................
- Przedstawiciele Wykonawcy:
- ......................................................................................
- ......................................................................................
- ......................................................................................
- Przy współudziale inspektorów nadzoru:
- ......................................................................................
- ......................................................................................
- ......................................................................................
- Komisja dokonała szczegółowego przeglądu robót budowlanych objętych umową oraz wad ujawnionych podczas przeglądu gwarancyjnego z dnia ............................ i zawartych w załączniku nr 1 do protokołu przeglądu gwarancyjnego oraz stwierdziła, że wady zostały* / nie zostały* usunięte w całości*/częściowo* w zakresie opisanym w załączniku nr 1 do niniejszego protokołu odbioru.
- Wobec stwierdzenia nie usunięcia wad*/części wad*, Zamawiający zdecydował o rozpoczęciu naliczania wykonawcy kar umownych począwszy od dnia wyznaczonego na usunięcie wad do dnia ich faktycznego usunięcia. Wysokość kar zostanie ustalona odrębnie w oparciu o warunki umowy.
- Zamawiający wyznaczył Wykonawcy termin dodatkowy na usunięcie stwierdzonych wad zastrzegając, że w przypadku nie usunięcia wad do dnia ...................., niezależnie od faktu naliczania kar umownych wskazanych w pkt. 5, Zamawiający zleci zastępcze usunięcie wad na koszt i ryzyko Wykonawcy, niezależnie od ich faktycznego kosztu lub złożonego przez Wykonawcę zabezpieczenia na okres gwarancji i rękojmi.
- Termin wskazany w punkcie 6 jest ostateczny i niezmienny, niezależnie od jakichkolwiek okoliczności subiektywnych lub obiektywnych i dlatego Komisja wyznaczyła termin ostatecznego spotkania Komisji Odbioru Wad przedmiotu umowy w okresie gwarancji i rękojmi. na dzień ............. od godziny ........................ w siedzibie Zamawiającego/na obiekcie gwarancji i rękojmi*. Uznaje się, że wszyscy zostali prawidłowo zawiadomieni o terminie odbioru wad obiektu.
Na tym protokół zakończono i podpisano:
Załączniki:
- Wykaz wad robót objętych gwarancją i rękojmią nieusuniętych w wyznaczonym terminie.
- ..............................................................................................
Przedstawiciele Zamawiającego:
- .............................................................
- .............................................................
- .............................................................
Przedstawiciele Wykonawcy:
- .............................................................
- .............................................................
- .............................................................
Inspektorzy nadzoru:
- .............................................................
- .............................................................
- .............................................................
DO POBRANIA
Protokół odbioru gwarancyjnego | |
Protokół odbioru gwarancyjnego |